I migliori marche di bagagli Omaska ​​19 21 25 29 inch Set 4 pezzi

I migliori marche di bagagli Omaska ​​19 21 25 29 inch Set 4 pezzi

Breve descrizione:

Les sets de bagages Omaska® PP offrent plusieurs avantages :

Durabilità: i set di bagagli Omaska® PP sò cunnisciuti per a so durabilità.Fatti da materiale di polipropilene d'alta qualità, sò pensati per resiste à i rigori di u viaghju è prutegge e vostre cose.A custruzzione robusta è e proprietà resistenti à l'impattu di u PP assicuranu chì i bagaglii ponu suppurtà una manipolazione dura è pressioni esterne.

Liggeru: i set di bagaglii Omaska ​​PP sò ligeri, facenu facili da trasportà è manuvra.A natura ligera di PP permette di imballà più articuli senza superà e restrizioni di pesu imposte da e compagnie aeree, chì vi permette di maximizà a vostra capacità di imballaggio.

Resistenza à i graffi è à l'impattu: i set di bagagli Omaska® PP sò pensati per esse resistenti à i graffi è resistenti à l'impattu.U materiale pò resiste à i colpi è i colpi minori senza esse dannatu o mostranu segni visibili di usura.

Resistenza à l'acqua: PP hà proprietà inerenti resistenti à l'acqua, è i bagaglii Omaska® PP ùn sò micca eccezzioni.Puderanu sopra à l'esposizione à l'acqua è l'umidità, prutegge i vostri beni da a mossa in una piova ligera o spills accidentali.

Sistema di serratura sicura: i bagaglii Omaska ​​PP spessu venenu cù un sistema di serratura sicura.Questu pò include chjusi di combinazione appruvati da TSA, chì furnisce una strata di sicurezza addiziale per i vostri beni durante u viaghju.Queste serrature permettenu à u persunale autorizatu di inspeccionà i vostri bagaglii senza dannà a serratura.

Organizzazione interna: i set di bagaglii Omaska ​​PP sò cuncepiti cù caratteristiche pratiche d'urganizazione interna.Spessu includenu parechji compartimenti, sacchetti cù zipper è cinturini regulabili per mantene e vostre cose organizate è sicure durante u transitu.Questu aiuta à prevene l'articuli di trasfurmà è di esse dannatu durante u viaghju.

Design Stylish: I set di bagaglii Omaska ​​PP sò dispunibuli in una varietà di disinni eleganti è culori, chì vi permettenu di sceglie un set chì si adatta à e vostre preferenze persunale è u stilu di viaghju.L'esteticu di i bagaglii aghjunghjenu u so valore generale è aumenta a vostra sperienza di viaghju.

Garanzia: Omaska ​​spessu furnisce una guaranzia cù i so bagaglii in PP, chì offre tranquillità è assicurazione di a qualità di u pruduttu.Una guaranzia indica chì u fabricatore hè cunfidendu in a durabilità è u rendiment di i so bagaglii è hè dispostu à affruntà ogni prublema potenziale chì pò esse.

Hè impurtante di nutà chì, mentri i bagaglii Omaska ​​PP offrenu assai vantaghji, hè sempre cunsigliatu di cunsiderà i vostri bisogni specifichi di viaghju, preferenze è budget prima di piglià una decisione di compra.


  • Materiale principale: PP
  • Caster:SPINNER
  • Tubu di carrettu:ferru
  • taglia:19,21,25,29inch
  • culori:Rossu.blu, neru, cachi
  • Fodera:210D poliester
  • Logo:NO/custom
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    U trolley case pp hè bonu?O altri materiali?

     

    U materiale PP hè polipropilene è u materiale PC hè policarbonate.Prima di tuttu, in teoria, i dui ùn sò micca tossichi, ma in quantu à a resistenza à l'anziane è a resistenza di u clima, u PP hè più adattatu per i scatuli di mantenimentu frescu.

    bagaglii in PP

    set di bagagli ppvalisaset di bagagli ppset di bagagli ppset di bagagli ppset di bagagli ppset di bagagli pp


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Attualmente ùn ci sò micca schedari dispunibili