À propositu

À propositu

Baoding Baigou Tianshangxing Bag Leather Goods Co.Ltd hè un fabricatore prufessiunale impegnatu in u sviluppu, a produzzione, a vendita è l'esportazione di sacchetti di trolley in nylon, bagaglii PU è valigie PC / ABS, zaini per pannolini, sacchetti USB, sacchetti di scola è sacchetti di donna chì hà più di 20 anni di sperienza.
Avemu 200 travagliadori è 35 venditori, 10 propri designers, stallate l'uffiziu di Baoding è l'uffiziu di Shenzhen per accettà tutti i clienti in u mondu.

OMASKA cum'è una marca internaziunale, hà stabilitu un agente di marca OMASKA in Saudi, Dubai, Nigeria, Brasile, Pakistan, India in più di 25 paesi.

Nantu à i prudutti, i standard di qualità stretti sò stabiliti da u sviluppu à a produzzione per fà chì i prudutti sò u megliu.Nantu à u serviziu, diversi clienti da diversi paesi è zona sò soddisfatti tuttu u tempu.

Cumpagnia mantene cù i tempi è innova nantu à a basa di u mercatu.I prudutti cambianu in diverse categurie invece di un solu tipu.Ordini persunalizati sò accettati invece di solu ordini di massa.

Dedicatu à offre à i clienti i migliori prudutti è servizii, u nostru mottu hè "Cù a nostra piattaforma per suddisfà più persone, cù i nostri prudutti per prufittà di più clienti"!
"Fà ogni pruduttu cun cura, serve ogni cliente attentamente" hè a direzzione di a squadra OMASKA.I prudutti di u megliu prezzu di alta qualità sò u scopu eternu chì OMASKA travaglia.

Cridemu chì un gruppu di persone cù ugettivi è sognu creanu meraviglie.Uniscemu e mani è fà un grande successu inseme.Semu in strada tuttu u tempu!

À propositu di noi001   À propositu di noi002

Tempu di post: Jul-03-2021

Attualmente ùn ci sò micca schedari dispunibili