Bon natale

Questu Natale, a fabbrica di bagaglii di Omaska ​​era immersa in una atmosfera festevule di grossa. Cum'è avete passatu per a porta di fabbrica, un magnificu arbre di Natale hè ghjuntu in vista. I so rame sò stati adornati cù luci scuraghji strinlate, ornamenti culuriti, è anziani pupie fiflti da l'impiegati da l'impiegati.
DSC07142
À l'area di l'attellu, u soffiu di solitu è ​​di a rustalità di a pruduzzione pigliò un sedicottu. I travagliadori riuniti in picculi gruppi, impegnendu in una varietà di attività interessanti. A cumpetizione di u rigalu fucile ma amichevuli era in pienu swing. E squadre eranu vying to wrap presenta cum'è prestu è pulitamente pussibule. A risa hà rientratu l'aria quandu i nastri sò stati tangulati è archi eranu askew.
DSC07266
À a sera, chì tutti si sò riuniti intornu à l'arbre di Natale per cantà carols di Natale. E so voce armuniose sò state inseme, riempie a fabbrica cun calore. Questu Natale à a fabbrica Omaska ​​ùn era solu una felebrazione, ma ancu un mumentu per l'impiegati di l'impegnatori, sparte, è cregra ricordi.
DSC07232

 

 

 


Tempu post: Dec-25-2024

Ùn ci sò attualmente i fugliali dispunibili