2023 Esposizione di pelle Asia-Pacificu

2023 Esposizione di pelle Asia-Pacificu

Andate à l'Esposizione di Cuoio Asia-Pacificu 2023 cù a fabbrica di bagaglii è di sacchetti TianShangXing.

Participemu à l'Esposizione di pelle Asia-Pacificu 2023 à u Dubai World Trade Center in Dubai, Emirati Arabi Uniti, da u 13 di marzu à u 15 di marzu, è andemu in Arabia Saudita da u 15 à u 20 di marzu.U nostru numeru di stand hè S2-B17-CN.

Baoding Baigou TianShangXing Bag Leather Goods Co.Ltdhè un fabricatore prufessiunale impegnatu in u sviluppu, a produzzione, a vendita è l'esportazione diBorsa trolley in nylon,bagaglii PUèvaligia in ABS, Backpack chì hà 23 anni di sperienza. Sottu a guida di u presidente manager Ms Li, i squadre di u dipartimentu di TianShangXing sò in crescita continuamente per via di a so sperienza in u campu di i bagagli. In i prudutti, i standard di qualità sò stabiliti da u sviluppu à a produzzione per fà i prudutti à esse u megliu.Nantu à u serviziu, diversi clienti da diversi paesi è zona sò soddisfatti tuttu u tempu.

Durante u nostru viaghju in Dubai, avemu purtatu assai mudelli novi cù u megliu prezzu, cumpresusacchettièbagaglii.Se site interessatu, venite à a mostra è negoziate cun noi.

微信图片_20230314165415

 

 


 


Tempu di Postu: 14-Mar-2023

Attualmente ùn ci sò micca schedari dispunibili